Lade Veranstaltungen

« Alle Veranstaltungen

  • Diese Veranstaltung hat bereits stattgefunden.

Womens Wellness Weekend

13. September 2019 - 15. September 2019

Veranstaltung Navigation

Yoga, meditation and creative writing workshop.

In English!

Organized by the American Womens Club. Please visit the AWC website for description and registration details  AWC-Website.

 


Please register for the workshop directly with the American Womens Club. You can book your room with the following link.

Ich bestätige, dass ich die Zimmerreservierung auf Basis der gültigen Preisliste und Stornierungsbedingungen durchführe. (https://www.rosenwaldhof.de/preise-und-stornierungsbedingungen/) (Pflichtfeld)

Ich bestätige, dass ich die Datenschutzerklärung des Rosenwaldhof gelesen habe und sie akzeptiere. (https://www.rosenwaldhof.de/datenschutz-ds-gvo/) (Pflichtfeld)

Details

Beginn:
13. September 2019
Ende:
15. September 2019
Veranstaltungskategorien:
,

Veranstalter

Kristin Tovson
E-Mail:
Website:
https://www.awcberlin.org/event/womens-wellness-retreat-yoga-meditation-writing-practice/

Weitere Angaben

Seminarbeginn
17 Uhr
Seminarende
13 Uhr
Anreise
ab 15 Uhr
Bitte beachten
If you need a ride from the train station in Götz, please let us know.

Ort

Rosenwaldhof
Bergstr. 2
Groß Kreutz, 14550 Deutschland
+ Google Karte
Telefon:
033207 / 5668-0
Website:
https://www.rosenwaldhof.de